IG Mappa Interruzioni
La seguente mappa delle interruzioni mostra le località più recenti in tutto il mondo in cui gli utenti di IG hanno segnalato i loro problemi e interruzioni. Se hai un problema con IG e la tua zona non è elencata, inviare una segnalazione di seguito.
La mappa di calore in alto mostra dove sono raggruppati geograficamente i rapporti più recenti inviati dagli utenti e sui social media. La densità di questi rapporti è rappresentata dalla scala dei colori come mostrato di seguito.
Utenti IG interessati:

IG è il più grande broker Forex e rivenditore di CFD al mondo. La società offre accesso a livello globale a una linea di prodotti completa che include forex, indici azionari, singole azioni, settori azionari, materie prime, criptovalute, obbligazioni e tassi di interesse su una varietà di piattaforme di trading mobile e basate su Web di livello professionale.
Località più colpite
Le segnalazioni di disservizio e i problemi degli ultimi 15 giorni sono originati da:
Localizzazione | Segnalazioni |
---|---|
Tuen Mun, Tuen Mun | 1 |
Harrow, England | 1 |
Ashton-under-Lyne, England | 1 |
Treviso, Veneto | 1 |
Discussione comunitaria
Suggerimenti? Frustrazioni? Condividi qui. I commenti utili includono una descrizione del problema, la città e il codice postale.
Fai attenzione ai "numeri di supporto" o agli account di "recupero" che potrebbero essere pubblicati di seguito. Assicurati di segnalare e votare negativamente quei commenti. Evita di pubblicare le tue informazioni personali.
Segnalazioni sui problemi di IG
Ultime interruzioni, problemi e segnalazioni di problemi nei social media:
-
Daz (@daz_75) segnalati
@AvishekSunny88 @englandcricket @IGcom So what wtf are you on about means what ******** are you on about. Which part ofnqhat was played today do you not understand
-
Paul Hennigan (@PaulyWaulie) segnalati
@IGcom @HardTruth6 Maybe if you stopped watching the cricket and fixed the platform it would help.
-
George Tareir (@GTareir) segnalati
@IGcom WHAT IS GOING ON WITH OPTIONS ? MARKET ARE GOING DOWN AND WE CANNOT TRADE
-
SusanCH451❌AusCon (Gettr @sch451) (@SCH451) segnalati
@englandcricket @IGcom Can someone wake up the Manchester crowd? I know the weather is good but come on! Support the team!
-
Shiro8 (@8XD23) segnalati
@IGClientHelp is the servers down again? Mobile app is super laggish and data not moving at all. And still no update on last Friday issue when I submitted feedback
-
CJ Hughes (@Colin_J_Hughes) segnalati
Are IG Markets "Technical Issues" today? @igcom @IGClientHelp
-
peng 917 (@Hesketh_Hunt) segnalati
@IGClientHelp cannot login, "Unable to compile class for JSP", ive tried different wifi and 4g only.
-
Sharon Johnston (@SharonJ53722482) segnalati
@IGClientHelp Hi, can someone help and explain why Predator oil and gas has been closing only for the last 48 hours? And if this is likely to change? Thank you
-
AJstockie (@AJstockie) segnalati
@IGClientHelp Can’t even login, could you please check
-
Andrew (@manderley_4x) segnalati
@IGClientHelp Serious issue as I can not log into my IG account. Tried on 3 browsers, deleted history & cookies etc. The log in page does not come up. Please help
-
Charlie (@CharlieUK98) segnalati
@IGClientHelp IG down / crashed right now?
-
David Bird (@davidjbird8000) segnalati
Hi @IGClientHelp i have sent you a DM. you emailed to say my smart portfolio was transferred to IG T&I Ltd. Your bank details given in the email now don't match those on your platform or provided by live chat. customer services says i should reply to the email to find out more!
-
Paul Hennigan (@PaulyWaulie) segnalati
@englandcricket @IGcom Maybe you could stop watching the cricket and fix your platform?
-
Hard Truth (@HardTruth6) segnalati
@skuhehe1 @NeutronMike @IGClientHelp Take screen shots… funny they let you go long but wouldn’t let me go short. Can I ask what time (U.K.) did you go long, because if there was really a tech glitch no trades would have gone through.
-
AbdulrahmanTs (@AbdulrahmanTs2) segnalati
@IGClientHelp Hello, i'm facing a problem with my account that says to upload documents to activate my account but at the same time when I go to submit the documents it says that you've already review and accepted the documents I supplied I wish for the matter to be solved asap