E*Trade Mappa Interruzioni
La seguente mappa delle interruzioni mostra le località più recenti in tutto il mondo in cui gli utenti di E*Trade hanno segnalato i loro problemi e interruzioni. Se hai un problema con E*Trade e la tua zona non è elencata, inviare una segnalazione di seguito.
La mappa di calore in alto mostra dove sono raggruppati geograficamente i rapporti più recenti inviati dagli utenti e sui social media. La densità di questi rapporti è rappresentata dalla scala dei colori come mostrato di seguito.
Utenti E*Trade interessati:
E-Trade Financial Corporation offre una piattaforma di commercio elettronico per negoziare attività finanziarie tra cui azioni ordinarie, azioni privilegiate, contratti a termine, fondi negoziati in borsa, opzioni, fondi comuni di investimento e investimenti a reddito fisso.
Località più colpite
Le segnalazioni di disservizio e i problemi degli ultimi 15 giorni sono originati da:
| Localizzazione | Segnalazioni |
|---|---|
| Washington, D.C., DC | 1 |
| Kagha, Bhutan | 1 |
| Phoenix, AZ | 1 |
| Palm Coast, FL | 1 |
| Sollentuna, Stockholm | 1 |
| Santo Domingo, Distrito Nacional | 1 |
| Las Vegas, NV | 1 |
| Camden, TN | 1 |
| Folsom, CA | 1 |
| Los Angeles, CA | 1 |
Discussione comunitaria
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Fai attenzione ai "numeri di supporto" o agli account di "recupero" che potrebbero essere pubblicati di seguito. Assicurati di segnalare e votare negativamente quei commenti. Evita di pubblicare le tue informazioni personali.
Segnalazioni sui problemi di E*Trade
Ultime interruzioni, problemi e segnalazioni di problemi nei social media:
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President-elect Austin X
(@tomjonesjohndoe) segnalati
@thefloristnyc @lake_resources @etrade That's a terrible broker.
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akash thakkar
(@akashpthakkar) segnalati
@etrade @MaxBupa @policybazaar Claim for my Maxbupa Policy which i bought from Policy Bazaar is stuck for more than 30 days now. I am not getting proper response from the customer care team. Pls process the claim on priority. claim Id : KCP187RM & Policy No : 18002088787
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Godefroy Schrago
(@GodefroySchrago) segnalati
@HumpTrades Just realised that it got acquired by @etrade a while ago. Not sure, whether they still provide that service
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***** Meatsauce
(@WillyMeatsauce1) segnalati
@raymalouf @etrade This is now the 4th time I've had this issue with etrade on a weekend. The other times it was due to holding positions through a merger and the new ticker took a weekend to update the cost basis. Couldn't tell you what the issue is now
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Armada Mondo
(@armada_mondo) segnalati
@rickyaz4 @etrade etrade’s back office support is the worst and they can’t afford to hire enough employees
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kenzieeeee
(@mckenna25824681) segnalati
@etrade or at least post a message letting us know your trying to fix it
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👾
(@bankomcfly2) segnalati
@WillyMeatsauce1 @etrade Usually when I see these issues it shows your balance at $0. The fact you are randomly down $2500 makes me think something else js likely the cause
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RoseA
(@RoseA80) segnalati
@etrade I need help with my account please
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Jan Edmunds
(@janedmunds) segnalati
@etrade Why can’t I make a simple withdrawal? This is ridiculous that I can no longer do this online. I need this immediately and can’t wait on hold for an hour. Poor customer service!
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🐸PepeLivesMatter🐸
(@pepe8588) segnalati
@etrade customer service is a disgrace I have been waiting for a representative for 4 hours . I’m closing this account ASAP …
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Jesse
(@hates_sleeves) segnalati
Hell is wrong with @etrade login?
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Restie Saint Claire
(@WorleyTime) segnalati
@etrade spent how many weeks and months making the app upgrade look terrible?
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melissa a
(@msmel007) segnalati
@etrade The WORST bank in existence. Been waiting on checks and an ATM card since January 14th. They were “reissued” two weeks ago, and told they’d arrive by this FRIDAY. NADA, ZIP, ZERO!!! WTF?!!! You guys are the WORST. JUST TERRIBLE!!! 🤬🤬🤬
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J Stonks
(@JackfooStocc) segnalati
@mckenna25824681 @etrade @etrade WHY DONT YOU LISTEN TO YOUR CUSTOMERS??? WHY DO YOU WANT TO BUILD A BAD REPUTATION??? PLEASE LET US WITHDRAW OUR MONEY THIS IS NOT FAIR 😭😭😭
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***** Meatsauce
(@WillyMeatsauce1) segnalati
@bankomcfly2 @etrade I'm seeing several users on TD are showing down 100% so maybe these brokers are having some severe internal issues. Regardless, it's not fun seeing yourself down nearly 3k over the weekend and no one has any answers as to where it went 💀 They'll call me Tuesday, they say...