Arlo Mappa Interruzioni
La seguente mappa delle interruzioni mostra le località più recenti in tutto il mondo in cui gli utenti di Arlo hanno segnalato i loro problemi e interruzioni. Se hai un problema con Arlo e la tua zona non è elencata, inviare una segnalazione di seguito.
La mappa di calore in alto mostra dove sono raggruppati geograficamente i rapporti più recenti inviati dagli utenti e sui social media. La densità di questi rapporti è rappresentata dalla scala dei colori come mostrato di seguito.
Utenti Arlo interessati:
Arlo Technologies è un'azienda di automazione domestica, che produce telecamere wireless e sistemi di sicurezza domestica. Arlo è di proprietà di Netgear.
Stato attualeLocalità più colpite
Le segnalazioni di disservizio e i problemi degli ultimi 15 giorni sono originati da:
Localizzazione | Segnalazioni |
---|---|
Longmont, CO | 13 |
Lausanne, VD | 1 |
Somerset, PA | 1 |
Berlin, Land Berlin | 1 |
Falkensee, Brandenburg | 1 |
Yvetot-Bocage, Normandie | 1 |
London, England | 1 |
Levallois-Perret, Île-de-France | 1 |
Essen, NRW | 1 |
Liberty, SC | 1 |
Grafenrheinfeld, Bavaria | 1 |
Discussione comunitaria
Suggerimenti? Frustrazioni? Condividi qui. I commenti utili includono una descrizione del problema, la città e il codice postale.
Fai attenzione ai "numeri di supporto" o agli account di "recupero" che potrebbero essere pubblicati di seguito. Assicurati di segnalare e votare negativamente quei commenti. Evita di pubblicare le tue informazioni personali.
Segnalazioni sui problemi di Arlo
Ultime interruzioni, problemi e segnalazioni di problemi nei social media:
-
Nick Regan
(@Maxillaria10) segnalati
@ArloSmartHome why do you have the worst customer service? As a new customer, this service is very discouraging 😞
-
Bryan Krux
(@Bkrux4real) segnalati
@ArloSmartHome fix your app tired of having to log back in for my mother every 2 days.
-
Scot Parker
(@scot1711) segnalati
@ArloSmartHome The web interface has gone downhill! When will you fix the bugs that are listed all over the Arlo community? I won't buy another Arlo product until Arlo shows interest in fixing them!
-
Spn
(@SpoonBTW) segnalati
@ArloSmartHome your doorbell is terrible, isn't connected half the time and ya'll want a monthly subscription for it to barely work??
-
Russ Douglas
(@rdouglas8) segnalati
@ArloSmartHome my pro 2 cameras went offline after a code update on 9/18/22. I was point to Support but there isn’t any help if your cameras are over a year old except for a bot or the Arlo community. Arlo pushes the updates but has no responsibility if they break you cameras.
-
LUGA
(@luga2020) segnalati
@ArloSmartHome when are you going to fix geofencing in your ios app?. It is irritating cameras not activating automatically…
-
Sherri
(@SimplySherriUSA) segnalati
@ArloSmartHome Cannot live view anymore. Your app is broken! In order to live view I have to toggle off ‘local 2k live streaming’ under video settings. Fix this!!!
-
Windex Popsicle
(@WindexPopsicle) segnalati
@ArloSmartHome And all I’m trying to do is checnge the network and it can’t read a stupid QR code. Fix this ****.
-
Blue Dog Printing
(@bluedogprinting) segnalati
@ArloSmartHome I need support contact info. The info on the online support and chat bot have been unable to help. I need to contact a human.
-
dinsmore/steele
(@dinsmore_steele) segnalati
@ArloSmartHome why is nothing working? Tech support is useless. Help.
-
dinsmore/steele
(@dinsmore_steele) segnalati
@ArloSmartHome we can’t get any help and the app is worthless
-
SuniSkys78
(@SuniSkys78) segnalati
@ArloSmartHome @Maxillaria10 I agree, they use to have great customer service yrs ago. Not anymore, you can't reach a live person and chat is a joke. It seems their server is down again today for the last 4 hours I have no access. It's not my connection bc everything is working!
-
Jim
(@James_Andrew33) segnalati
@ArloSmartHome products are such garbage. Only thing worse than the products themselves is their incredible lack of customer support. Looking for better options like @Ring
-
Arlo Community
(@ask_Arlo) segnalati
@paratracker Thanks for reaching out. Please send us a private message through our official Twitter pages @ArloSmartHome/@ask_Arlo with the following so we can endorse your concern to our support team: - Email add linked to your Arlo acct - Screenshot of the error message - Contact number
-
RobXbalboa
(@Rob_balboa) segnalati
@ArloSmartHome you have the worst marketing setup in history, the software Charge of 9.99 per camera, is the worst idea yet, somehow we can get a 49.00 camera on amazon that has every feature INCLUDED, CVR everything . I have 10 arlo cams and have never once got to use the full software, sad