Arlo Mappa Interruzioni
La seguente mappa delle interruzioni mostra le località più recenti in tutto il mondo in cui gli utenti di Arlo hanno segnalato i loro problemi e interruzioni. Se hai un problema con Arlo e la tua zona non è elencata, inviare una segnalazione di seguito.
La mappa di calore in alto mostra dove sono raggruppati geograficamente i rapporti più recenti inviati dagli utenti e sui social media. La densità di questi rapporti è rappresentata dalla scala dei colori come mostrato di seguito.
Utenti Arlo interessati:
Arlo Technologies è un'azienda di automazione domestica, che produce telecamere wireless e sistemi di sicurezza domestica. Arlo è di proprietà di Netgear.
Località più colpite
Le segnalazioni di disservizio e i problemi degli ultimi 15 giorni sono originati da:
| Localizzazione | Segnalazioni |
|---|---|
| Longmont, CO | 6 |
| Denver, CO | 2 |
| Berlin, Land Berlin | 2 |
| Pinneberg, Schleswig-Holstein | 1 |
| Leigh, England | 1 |
| Aachen, NRW | 1 |
| Willich, NRW | 1 |
| Rieschweiler-Mühlbach, Rheinland-Pfalz | 1 |
| Saint-Denis, Réunion | 1 |
| Houston, TX | 1 |
| Los Angeles, CA | 1 |
| Beijing, Beijing Shi | 1 |
| Tourcoing, Hauts-de-France | 1 |
| Stockport, England | 1 |
| Rome, Lazio | 1 |
| Dinslaken, NRW | 1 |
| City of London, England | 1 |
| Ealing, England | 1 |
| Canberra, ACT | 1 |
| Corona, CA | 1 |
| Warrington, PA | 1 |
| Saint Charles, IL | 1 |
| Panama City Beach, FL | 1 |
| Willoughby, OH | 1 |
| Newland, NC | 1 |
| Elk Grove, CA | 1 |
| Seedorf, BE | 1 |
| Perpignan, Occitanie | 1 |
| Williamstown, NJ | 1 |
| Suwanee, GA | 1 |
Discussione comunitaria
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Segnalazioni sui problemi di Arlo
Ultime interruzioni, problemi e segnalazioni di problemi nei social media:
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l3oaussie
(@l3oaussie) segnalati
@ArloSmartHome @CEOAction Strategy without actions = failure. You need to increase the effort to fix the smart detection system as your subscription bundles mislead the customers with fake promises. #EpicFailure
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Moe Baghai
(@MoeBaghai) segnalati
@ArloSmartHome recently I have been getting double notifications for every alert. On Android and Apple phones. I've reinstalled the app & no change. Help? Thanks!
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Shelly Ⓥ
(@15sasmith) segnalati
So disappointed with @ArloSmartHome new ultra cameras. Don’t work as unless subscription. Poor advice & detail on web. Arlo attraction was no monthly fee & why expensive hardware. Now arlo changed it completely. Bad for customers.
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Lisa Deupree
(@bbfarmer2) segnalati
@ArloSmartHome help. How to subscribe using an IOS device????
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Laurent
(@Djrams10) segnalati
@iHappy11 @GohanBlog @ArloSmartHome Ça n’a pas l’air le problème est remonter sur les forums arlo. Tu me confirmera merci
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Laurent
(@Djrams10) segnalati
@iHappy11 @GohanBlog @ArloSmartHome Il semble que j’ai encore un problème 😬. De l’extérieur avec homekit j’ai pas de son. Et vous ? Ça c’est bizarre
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Laurent
(@Djrams10) segnalati
@iHappy11 @GohanBlog @ArloSmartHome Ah mon avis il faut une caméra arlo pour que ça fonctionne. Moi j’ai acheter juste la sonnette pour homekit et ça fonctionne pas. Je ne vois que ça
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Laurent
(@Djrams10) segnalati
@GohanBlog @iHappy11 @ArloSmartHome Tu peux me dire si tu as un modèle sans fil ou filaire. Connecter avec une base station?
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Travis
(@BACONoSANDWICH) segnalati
@ArloSmartHome I just had the worst customer service experience of my life by calling Arlo’s tech support. Please do yourself a favor and buy any other brand!
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K&M
(@KM64780550) segnalati
@ArloSmartHome @HomeDepot Fix your direct storage problem. It’s horrible. I shouldn’t have to pay for a subscription. You tricked me and failed to identify that Pro models will not get 7-day streaming free. That info is hidden. I’m extremely upset with your business practices. DO NOT buy until they fix
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B. Kay
(@BryanAKay) segnalati
@ArloSmartHome I would like to now cancel because of an extended delay. I’m told that the order is in fulfillment and there is no flexibility on the standard cancellation policy, yet I am asked to make an exception without regard to the impact on me. Seems only fair. Please help.
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N. S.
(@TweetNishit) segnalati
Video 1 is from @ArloSmartHome simply superb and just works Video 2 is from @WyzeCam terrible waste of my money across 3 cameras and 1 doorbell. Support was not good either.
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Jeff Glickman
(@Jeffishish) segnalati
I submitted a support request to @ArloSmartHome on the 13th and haven't gotten any response yet. It's been three days 🙁. That's not very confidence inspiring for a system that's supposed to help protect my home.
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Aurelien
(@GohanBlog) segnalati
@Djrams10 @iHappy11 @ArloSmartHome Salut ! La version sans fil ? Pas besoin du homekit, tu peux la connecter direct à ton WiFi pour info.
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Tiggy Boo
(@tiggyboos) segnalati
@SmokeytheET @ArloSmartHome Wait until it doesn't record when you need it to and tech support cant help solve anything after wasting months!