Arlo

Arlo Mappa Interruzioni

La seguente mappa delle interruzioni mostra le località più recenti in tutto il mondo in cui gli utenti di Arlo hanno segnalato i loro problemi e interruzioni. Se hai un problema con Arlo e la tua zona non è elencata, inviare una segnalazione di seguito.

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La mappa di calore in alto mostra dove sono raggruppati geograficamente i rapporti più recenti inviati dagli utenti e sui social media. La densità di questi rapporti è rappresentata dalla scala dei colori come mostrato di seguito.

Utenti Arlo interessati:

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Arlo Technologies è un'azienda di automazione domestica, che produce telecamere wireless e sistemi di sicurezza domestica. Arlo è di proprietà di Netgear.

Map Stato attuale

Località più colpite

Le segnalazioni di disservizio e i problemi degli ultimi 15 giorni sono originati da:

Localizzazione Segnalazioni
Longmont, CO 6
Denver, CO 2
Berlin, Land Berlin 2
Pinneberg, Schleswig-Holstein 1
Leigh, England 1
Aachen, NRW 1
Willich, NRW 1
Rieschweiler-Mühlbach, Rheinland-Pfalz 1
Saint-Denis, Réunion 1
Houston, TX 1
Los Angeles, CA 1
Beijing, Beijing Shi 1
Tourcoing, Hauts-de-France 1
Stockport, England 1
Rome, Lazio 1
Dinslaken, NRW 1
City of London, England 1
Ealing, England 1
Canberra, ACT 1
Corona, CA 1
Warrington, PA 1
Saint Charles, IL 1
Panama City Beach, FL 1
Willoughby, OH 1
Newland, NC 1
Elk Grove, CA 1
Seedorf, BE 1
Perpignan, Occitanie 1
Williamstown, NJ 1
Suwanee, GA 1

Discussione comunitaria

Suggerimenti? Frustrazioni? Condividi qui. I commenti utili includono una descrizione del problema, la città e il codice postale.

Fai attenzione ai "numeri di supporto" o agli account di "recupero" che potrebbero essere pubblicati di seguito. Assicurati di segnalare e votare negativamente quei commenti. Evita di pubblicare le tue informazioni personali.

Segnalazioni sui problemi di Arlo

Ultime interruzioni, problemi e segnalazioni di problemi nei social media:

  • l3oaussie l3oaussie (@l3oaussie) segnalati

    @ArloSmartHome @CEOAction Strategy without actions = failure. You need to increase the effort to fix the smart detection system as your subscription bundles mislead the customers with fake promises. #EpicFailure

  • MoeBaghai Moe Baghai (@MoeBaghai) segnalati

    @ArloSmartHome recently I have been getting double notifications for every alert. On Android and Apple phones. I've reinstalled the app & no change. Help? Thanks!

  • 15sasmith Shelly Ⓥ (@15sasmith) segnalati

    So disappointed with @ArloSmartHome new ultra cameras. Don’t work as unless subscription. Poor advice & detail on web. Arlo attraction was no monthly fee & why expensive hardware. Now arlo changed it completely. Bad for customers.

  • bbfarmer2 Lisa Deupree (@bbfarmer2) segnalati

    @ArloSmartHome help. How to subscribe using an IOS device????

  • Djrams10 Laurent  (@Djrams10) segnalati

    @iHappy11 @GohanBlog @ArloSmartHome Ça n’a pas l’air le problème est remonter sur les forums arlo. Tu me confirmera merci

  • Djrams10 Laurent  (@Djrams10) segnalati

    @iHappy11 @GohanBlog @ArloSmartHome Il semble que j’ai encore un problème 😬. De l’extérieur avec homekit j’ai pas de son. Et vous ? Ça c’est bizarre

  • Djrams10 Laurent  (@Djrams10) segnalati

    @iHappy11 @GohanBlog @ArloSmartHome Ah mon avis il faut une caméra arlo pour que ça fonctionne. Moi j’ai acheter juste la sonnette pour homekit et ça fonctionne pas. Je ne vois que ça

  • Djrams10 Laurent  (@Djrams10) segnalati

    @GohanBlog @iHappy11 @ArloSmartHome Tu peux me dire si tu as un modèle sans fil ou filaire. Connecter avec une base station?

  • BACONoSANDWICH Travis (@BACONoSANDWICH) segnalati

    @ArloSmartHome I just had the worst customer service experience of my life by calling Arlo’s tech support. Please do yourself a favor and buy any other brand!

  • KM64780550 K&M (@KM64780550) segnalati

    @ArloSmartHome @HomeDepot Fix your direct storage problem. It’s horrible. I shouldn’t have to pay for a subscription. You tricked me and failed to identify that Pro models will not get 7-day streaming free. That info is hidden. I’m extremely upset with your business practices. DO NOT buy until they fix

  • BryanAKay B. Kay (@BryanAKay) segnalati

    @ArloSmartHome I would like to now cancel because of an extended delay. I’m told that the order is in fulfillment and there is no flexibility on the standard cancellation policy, yet I am asked to make an exception without regard to the impact on me. Seems only fair. Please help.

  • TweetNishit N. S. (@TweetNishit) segnalati

    Video 1 is from @ArloSmartHome simply superb and just works Video 2 is from @WyzeCam terrible waste of my money across 3 cameras and 1 doorbell. Support was not good either.

  • Jeffishish Jeff Glickman (@Jeffishish) segnalati

    I submitted a support request to @ArloSmartHome on the 13th and haven't gotten any response yet. It's been three days 🙁. That's not very confidence inspiring for a system that's supposed to help protect my home.

  • GohanBlog Aurelien (@GohanBlog) segnalati

    @Djrams10 @iHappy11 @ArloSmartHome Salut ! La version sans fil ? Pas besoin du homekit, tu peux la connecter direct à ton WiFi pour info.

  • tiggyboos Tiggy Boo (@tiggyboos) segnalati

    @SmokeytheET @ArloSmartHome Wait until it doesn't record when you need it to and tech support cant help solve anything after wasting months!

Map Stato attuale